صفحات تنهایی من

چندان که گفتم غم با طبیبان/درمان نکردندند مسکین غریبان

صفحات تنهایی من

چندان که گفتم غم با طبیبان/درمان نکردندند مسکین غریبان

آغاز...

چندان که گفتم غم با طبیبان

     

درمان نکردند مسکین غریبان

آن گل که هر دم در دست بادیست

     

گو شرم بادش از عندلیبان

یا رب امان ده تا بازبیند

     

چشم محبان روی حبیبان

درج محبت بر مهر خود نیست

     

یا رب مبادا کام رقیبان

ای منعم آخر بر خوان جودت

     

تا چند باشیم از بی نصیبان

حافظ نگشتی شیدای گیتی

     

گر می‌شنیدی پند ادیبان

 


به نام یگانه ی تنها که هرچه دارم و ندارم از اوست...

نظرات 1 + ارسال نظر
iden سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.learnshz.blogfa.com

شناسایی افراد برگذارکننده مراسم آتش بازی در محلات تهران توسط نیروی انتظامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد