صفحات تنهایی من

چندان که گفتم غم با طبیبان/درمان نکردندند مسکین غریبان

صفحات تنهایی من

چندان که گفتم غم با طبیبان/درمان نکردندند مسکین غریبان

Sapces...

 

 

سر به بالین تنهایی می گذارم ...

                                            ...باز هم یک شب بی تاب دیگر 

گویی 

                   جاده ها 

                                         داستان پر فاصــــــــــــله ای دیگر 

                                                                                       سروده اند 

                                                                                                         باز... 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://photoshoplearning.blogsky.com/

سلام دوست عزیز.ممنون .منم شما رو لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد